WeLCoMe To My Blog

Wednesday, April 4

SuPRriSe BesDay 2011 Part-1

 Disember lalu merupakan besdayku... Malam ulangtahun kelahiran tue rupanya suamiku telah berpakat dengan cousinku untuk membuat kejutan buatku... suamiku pada hari tersebut kejer petang dan akan pulang lewat malam... rupanya sepupuku telah pergi membeli kek dikedai berhampiran... Malam menjelang tiba kebetulan malam tersebut puteri2ku tak tido2 lagi pulak....
Aku sedang sibuk di dapur mengemas dapur.. aku dengarlah suamiku pulang dan telah menutup pintu... die kebilik melihat anak2 bermain... Tiba2 aku terdengar pintu hadapanku berbunyi seperti dibuka orang... aku menjerit bang..bang.. saper tue..awak tak kuncu pintu ker?... cemas aku dibuatnya.. ingatkan perompak ke pencuri ker rupanya sepupuku zana dan aznee datang membawa kek hari jadi buatku.... Kedua2 puteriku menyanyikan lagu hari jadi buatku.... barulah kutahu mereka semua telah berpakat membuat suprise besday buatku... Thanks sayang... Mudah2an familyku berbahgia selalu dan dirahmati... amin......




Kedua puteriku bergaya dihadapan kek hari jadi

No comments:

Post a Comment