WeLCoMe To My Blog

Tuesday, April 3

Tasnim dapat Uniform Tadika


 Mac yang lalu puteri sulungku Tasnim barulah dapat menggayakan Uniform Tadikanyer... Seronok betul die dh dapat baju sekolah... Pelajar baru lambat sikit dapat baju sekolah.. Tadika Kemas banyak tempahanlah katakan satu Malaysia... Tapi bajunyer hanya dapat sepasang jer... Cikgu sekolahnyer memaklumkan kalau nak beli baju uniform tambahan boleh di dapati di Seksyen 18 kedai berhampiran Giant....
Pada petang tasnim mendapat uniform aku bersama hubby pon bersiaplah untuk mendapatkan baju tambahan untuk tasnim ke sekolah... Kami parking betul2 dihadapan Mall Ole Ole.... Aku ingat kedai yang dimaksudkan dalam Ole2 tersebut rupanya takde... Puas mencari kawasan sekitar.. kemudian aku berpecah dengan hubby... Barulah akhirnya jumpa kedai yang dimaksudkan... nama kedai "EDEN" rupanya.... Aku & hubby pon membelilah lagi 2 pasang baju sekolah buat tasnim... senang die nak tukar2 pakai nanti... Seronok sungguh puteriku ini... Senyum Lebar dapat baju lagi... Miera pon tak ketinggalan sibuk  nak mengacu baju... kata miera baju sekolah adik... hehehe... Cian die sibuk pulak nak ke sekolah... Keesokkannya bersemangat tasnim bangun pagi kerana ingin menggayakan baju sekolah bersama kawan-kawan... Aku pon turut gembira melihat gelagat puteriku.... Belajar rajin2 ye sayang... mudah2an berjaya.....




No comments:

Post a Comment